Лінгвістичні засади навчання фонетики в гімназії

Автор(и)

  • Зінаїда Павлівна Бакум

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.988

Ключові слова:

фонетика, фонетична система, мовна освіта

Анотація

У статті обґрунтовано лінгвістичні засади навчання фонетики в старшій школі, визначено ключові питання фонетичної системи, які необхідно конкретизувати у змісті мовної освіти в гімназіях, ліцеях, колегіумах, класах із поглибленим вивченням мови.

Metrics

PDF views
633
Jan 2009Jul 2009Jan 2010Jul 2010Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202638
|
Crossref
2
Abstract views: 266 / PDF downloads: 633

Downloads

Опубліковано

2008-12-12

Як цитувати

Бакум, З. П. (2008). Лінгвістичні засади навчання фонетики в гімназії. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 2, 106–113. https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.988

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають