Психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови

Автор(и)

  • Зінаїда Павлівна Бакум
  • Олександра Олександрівна Пальчикова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.595

Ключові слова:

крос-культурна компетентність, країнознавчий інтерес, національний характер, соціокультурні розбіжності

Анотація

У статті розглянуто психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови, до яких віднесено країнознавчий інтерес до національного характеру та соціокультурних розбіжностей, а також  пізнавальні, професійні та соціальні  мотиви.

Metrics

PDF views
172
Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202618
|
Abstract views: 148 / PDF downloads: 172

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Бакум, З. П., & Пальчикова, О. О. (2013). Психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 654–663. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.595

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають