Психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.595Ключові слова:
крос-культурна компетентність, країнознавчий інтерес, національний характер, соціокультурні розбіжностіАнотація
У статті розглянуто психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови, до яких віднесено країнознавчий інтерес до національного характеру та соціокультурних розбіжностей, а також пізнавальні, професійні та соціальні мотиви.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 131
/ PDF downloads: 153
Downloads
Опубліковано
2013-10-16
Як цитувати
Бакум, З. П., & Пальчикова, О. О. (2013). Психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 654–663. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.595
Номер
Розділ
Методика викладання мов