Принципи навчання фонетики української мови

Автор(и)

  • Зінаїда Павлівна Бакум , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.963

Ключові слова:

принципи навчання української мови, загальнодидактичні принципи, лінгводидактичні принципи, специфічні принципи, принцип текстоцентризму

Анотація

У статті визначено сучасні принципи навчання фонетики на етапі поглиблення, узагальнення та систематизації знань з української мови, обґрунтовано особливості реалізації загальнодидактичних, лінгводидактичних та специфічних принципів з урахуванням провідних підходів навчання. Виокремлено принцип текстоцентризму, особливість якого полягає у вивченні української мови на основі тексту.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2009-05-20

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Принципи навчання фонетики української мови. (2009). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 3, 124-131. https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.963

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають