Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 25 (2024)
Том 25 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v25i
Опубліковано:
2024-12-20
Переосмислення літературного канону: любовна проза жінок-письменниць доби Августа та виклик традиційним наративам
Liudmyla Lutsenko, Iryna Zorenko, Iryna Klimenko
1-25
PDF
Образні порівняння як прояви лінгвістичної творчості в сучасній німецькій жіночій художній літературі
Halyna Melnychuk, Ryta Lopatych
26-46
PDF (англійська)
Реалізація характеру персонажа в умовах історичного контексту: порівняльний аналіз постмодерністських романів Г. Ментел, М. Бредбері та П. Акройда
Mykola Dudnickov, Olga Mohnachova, Valeriia Poliarenko
47-71
PDF
Лінгвокреативність у серії «Оттокар» Отто Хойзера: дослідження ігрового використання мови
Halyna Melnychuk, Yuliia Filonenko, Ryta Lopatych
72-86
PDF (англійська)
Лінгводидактичний потенціал прецедентних текстів у літературному дискурсі: методологічні підходи до викладання російської мови як іноземної
Olha Hamali, Olga Kanevska, Kateryna Hostra
87-111
PDF
Формування дискурсивної компетентності через інтерпретацію літературного дискурсу у навчанні іноземної мови
Nataliia Soloviova, Iryna Salata, Liliia Sorochan
112-134
PDF
Розвиток творчої уяви через вивчення ліричної поезії Поля Верлена: педагогічний підхід до літературної освіти
Nataliia Meshcheriakova, Tetiana Mykhalchenko, Nataliia Zakharova
135-156
PDF (англійська)
Німецькомовна літературна спадщина українських авторів: традиції перекладу та культурний діалог
Svitlana Amelina, Vita Hamaniuk
157-174
PDF (англійська)
Імпліцитна деталь в оповіданнях Е. Хемінгуея: походження, сутність та роль
Liudmyla Fedoriaka, Viktoriia Revenko
175-207
PDF
Метод білінгвальної освіти: навчання іноземних мов через мистецтво - інтеграція підходів CLIL та ESL/ELL в українському освітньому контексті
Olga Kanevska, Oleksandra Sulik
208-238
PDF
Розроблено
Open Journal Systems
Мова
English
українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Зробити подання
Зробити подання
Останні публікації