Формування професійної компетенції майбутнього вчителя-словесника при засвоєнні синтаксичної теорії
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.967Ключові слова:
професійна компетенція, комунікативно-функціональний підхід, односкладне реченняАнотація
У статті висвітлюються лінгводидактичні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя-словесника при опануванні методики навчання односкладного речення.Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2009-05-20
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Формування професійної компетенції майбутнього вчителя-словесника при засвоєнні синтаксичної теорії. (2009). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 3, 144-152. https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.967