MODULAR-BLOCK STRUCTURE OF PEDAGOGICAL KNOWLEDGE AS A MEANS OF SELF-DEVELOPMENT OF THE FUTURE OF THE FUTURE TEACHER
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4893Keywords:
module-block structuring of knowedge, creativity, probem approachAbstract
The module-block structuring of pedagogic knowledge s considered in the artick, the characterization of blocks and their specific features n the process of the development of creativity as an index of the future teacher's proficiency are given
Downloads
Metrics
References
Кондрашова Л.В. Про вдосконалювання характеру й змісту педагогічної підготовки студентів у педагогічному вузі / Л. В, Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць / під. ред. проф. Буряка В.К., проф. Кондрашової Л.В. - Кривий Ріг, 1994. - С. 10-17
Рябов А. Каждая профессия иммет свои штампы / А. Рябов // Директор школы. - 2004. - 10. - С.44-47.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2010 L.V. Kondrashova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.