INDIVIDUALIZATION OF LEARNING AS PEDAGOGICAL THE PROBLEM IN THE CONTEXT IS PERSONAL FOCUSED EDUCATION

Authors

  • S.P. Bilokonnyy ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5558

Abstract

The article deals with the history of individual approach in training and present-day state of given problem.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. -К., 1999.-3 6 7 с.

Коменський Я.А. Велика дидактика: Хрестоматія з історії педагогіки. -К., 1975. - 463 с.

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. -К ., 1989. - 608 с.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіки. - К., 2001. - 624 с.

Проскура О.В. Софія Русова - талановита дочка України //Поч.школа. - 1993. - № 3. - С. 44 -46.

Савченко Л.Я. Дидактика початкової школи.-К.,1997. - 352 с.

Ушинский К.Д. Педагогические сочинения в 6-ти томах. - Т .З .-М ., 1990. - 427.

Published

24-05-2022

Issue

Section

Improving the educational process in the practice of secondary school

How to Cite

INDIVIDUALIZATION OF LEARNING AS PEDAGOGICAL THE PROBLEM IN THE CONTEXT IS PERSONAL FOCUSED EDUCATION. (2022). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 11, 339-346. https://doi.org/10.31812/educdim.5558

Most read articles by the same author(s)