ДИДАКТИЧНА ГРА В СИСТЕМІ ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Д.В. Щербина ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5705

Анотація

The role and importance of the didactic game in the system personality-orientated studying are considered in this article. It has been shown, that successful employment of the games influence on improvement of the quality knowledge, skills and habits of the pupils, stimulate their creative work, initiative, independence and activity.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Выготский Л.С. Игра // Собр. Соч.: В 6-ти т. - М.: Педагогіка, 1984. - Т. 4. - С. 244-263.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - Київ: Либідь, 1997. - 376 с.

Жорник О. Формування пізнавальної активності учнів у процесі спільної ігрової діяльності // Рідна школа. - 2000. - № 1. - С. 27-29 .

Кавтарадзе Д. Имитационные игры в экологическом образовании // Биология в школе. - 1990. - №3.

Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті // Освіта. - 24 — 31 жовтня 2001р. - С. 2-4.

. Пидкасистый П.И., Ахметов Н.К., Хайдаров Ж.С. Игра как средство активизации ученого процесса // Советская педагогика. - 1985. - №3. - С. 22-26.

Семенов В.Г. Дидактична гра як форма навчання // Радянська школа. - 1989. - №3. - С. 61-6 6 .

Столяренко Л.Д. Основы психологи. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1997. - 736 с.

Завантаження

Опубліковано

14-06-2006

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають