МОДУЛЬНО-БЛОЧНЕ СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ-ПРОФЕСІОНАЛУ

Автор(и)

  • Л.В. Кондрашова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6859

Ключові слова:

module-sectional structuring of educational information, professional becoming

Анотація

In the possibilities of module-sectional structuring of educational information in the professional becoming of students developing of creative potential of their personality are grounded.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Куницкая Ю.И. Повышение квалификации педагогов в процессе освоєння проектной деятельности / Ю.И. Куницкая // Профессиональное становление молодого учителя / [Под ред. проф. В.П. Тарантея]. - Гродно: ІТУ им. Я.Купалы, 2003. - С. 247-276.

Сериков В.В. Субьектнвная реальносте педагога/ В.В.Сериков// Педагогика. - 2005. - № 10. - С. 53-61.

Якиманская И.С. Технологія личностно-ориентированного образования / Ирияа Сергеевна Якиманская. — М.: Сентябрь, 2000 - 176 с.

Завантаження

Опубліковано

23-06-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

МОДУЛЬНО-БЛОЧНЕ СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ-ПРОФЕСІОНАЛУ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 3-10. https://doi.org/10.31812/educdim.6859

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>