Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 24 (2009)
Том 24 (2009)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v24
Опубліковано:
27-03-2009
Весь випуск
Доступ за передплатою
PDF (англійська)
TITLE PAGE
1
PDF
ВХІДНІ ДАНІ
2
PDF
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
ЕМОЦІЙНИЙ ФАКТОР ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛІ
Л.В. Кондрашова
3-12
PDF
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ВИЩОЇ ШКОЛИ
O.C. Білоус
12-18
PDF
КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО МЕНЕДЖЕРА
Л.Л. Мацепура
18-30
PDF
ОПТИМАЛЬНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
В.В. Іванова
31-36
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ З ІКТ У ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
В.В. Корольський, T.G. Крамаренко, C.O. Семеріков, C.B. Шокалюк
36-42
PDF
ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДНЕ ОСОБИСТІСНЕ УТВОРЕННЯ
Н.І. Зеленкова
43-48
PDF
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
О.І. Дрогайцев
48-53
PDF
ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
В.М. Марків
53-59
PDF
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ПРОМІЖНИЙ РІВЕНЬ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ
О.В. Пахомова
59-66
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
E.M. Міхайл
66-72
PDF
ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
О.В. Лисевич
73-77
PDF
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ. ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІЇ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ
В.В. Ревенко
78-85
PDF
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ СУЧАСНОЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Л.В. Бешевець
86-91
PDF
ДІАГНОСТИКА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕТОДОМ ТЕСТУВАННЯ
C.M. Щербина, І.Ю. Щербина
92-98
PDF
STRUCTURING THE PROFESSIONAL SKILLS SYSTEM SELF-ORGANIZATIONS OF THE FUTURE TEACHER
Н.Ю. Дуднік
99-105
PDF
РОЛЬ КУРАТОРА У ФОРМУВАННІ САМОСТВЕРДЖЕННЯ СТУДЕНТА
Н.В. Кузьменко
105-112
PDF
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “САМООСВІТА”
I.C. Дереза
112-118
PDF
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З КУРСУ “ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ”
Т.В. Андріанов
118-124
PDF
ВИЩА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА У РОСІЙСЬКІЙ ФЕДЕРАЦІЇ: ПРОБЛЕМИ СЬОГОДЕННЯ ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ
C.B. Сапожников
125-133
PDF
ФОРМИ ЕВРИСТИЧНОГО НАВЧАННЯ
E.O. Пильнік
134-139
PDF
ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ
Л.O. Савченко, K.Ю. Савченко
140-145
PDF
НАВЧАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА (НА МАТЕРІАЛІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)
C.M. Амеліна
146-154
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
C.O. Смолова
154-161
PDF
ВЗАЄМОДІЯ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКОЛИ З ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ЯК СИСТЕМА І ПРОЦЕС
Г.Б. Штельмах
161-166
PDF
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Ю.О. Саунова
167-175
PDF
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Н.О. Побережна
176-181
PDF
УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ
O.O. Гаврилюк
181-187
PDF
ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ЦІЛІСНОЇ КАРТИНИ СВІТУ ЧЕРЕЗ ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
M.M. Москалец
187-194
PDF
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНІСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ОСОБИСТІСТЮ ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
О.В. Гладка
194-200
PDF
СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Р.В. Кондратенко
201-208
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ А.С. МАКАРЕНКА ПО ФОРМУВАННЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ
I.A. Микитюк
208-212
PDF
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ З ОРГАНІЗАЦІЇ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ: СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА, РІВНІ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
O.C. Цокур
212-220
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ НА ГРУНТІ КОМПАРАТИВІСТИКИ
В.В. Садова
221-225
PDF
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
О.В. Малихін
225-236
PDF
ВНЕСОК КИРИЛА ТУРОВСЬКОГО В РОЗВИТОК ДАВНЬОРУСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ
O.C. Радул
237-243
PDF
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
O.O. Сорокіна
243-249
PDF (англійська)
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
ДЕЯКІ МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ
В.K. Буряк
250-225
PDF
ЯКІСТЬ ОСВІТИ В АСПЕКТІ РОЗВИВАЮЧОЇ ФУНКЦІЇ НАВЧАННЯ
О.В. Бугрій
255-261
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
I.A. Кравцова, Л.O. Горбатенко
261-267
PDF
РОЗВИТОК ТЕОРЕТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Є.В. Денисенко
267-272
PDF
ТЕХНОЛОГІЧНІ СЕНТАЦІЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ ТА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Ю.В. Рева
272-282
PDF
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
A.C. Золотько
283-288
PDF
ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
О.В. Катеруша
288-294
PDF
МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ПОЗИТИВНИХ МОТИВІВ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
О.В. Ковшар
294-301
PDF
АНАЛІЗ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
I.A. Кравцова, A.O. Кравцова
301-306
PDF
ЗАСАДИ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ ТА КОНЦЕПЦІЯ “СРОДНОЇ ПРАЦІ” Г.С. СКОВОРОДИ: ПОРІВНЯЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
І.Є. Макаренко
306-310
PDF
НАПРЯМИ Й ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ В НАВЧАННІ РІДНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ І МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
I.В. Онищенко
311-318
PDF
АНАЛІЗ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ І СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
I.O. Козаченко
318-326
PDF
СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ УМІНЬ У УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ МУЗИЧНИХ ШКІЛ
Т.П. Гопкало
326-332
PDF
СТИМУЛЮВАННЯ КОМУНІКАТИВНОСТІ ПІДЛІТКІВ В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ
Л.В. Петько
332-340
PDF
ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Г.Б. Штельмах, О.В. Штельмах
340-345
PDF
УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ФОНЕТИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ГІМНАЗІЇ
Z.P. Bakum
345-352
PDF
ФОРМУВАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
A.M. Король
352-357
PDF
ВИБІР ОПТИМАЛЬНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ НА ЗАСАДАХ КВАЛІМЕТРИЧНОГО ПІДХОДУ
V.I. Павленко
357-362
PDF
ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ - МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Ю.М. Косенко
363-373
PDF
ЗМІСТ
374-377
PDF
ВИХІДНІ ДАНІ
378
PDF
Мова
English
українська
Останні публікації