Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 29 (2010)
Том 29 (2010)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v29
Опубліковано:
22-07-2010
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
1
PDF
ВХІДНІ ДАНІ
2
PDF
Теоретико-методологічні засади саморозвитку особистості в умовах сучасної модерн
ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОЦІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ УЧНІВ
В.К. Буряк
3-12
PDF
МОДУЛЬНО-БЛОКОВЕ СТРУКТУРУВАННЯ ПЕДАГОГЧНОГО ЗНАННЯ ЯК ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТI МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Л.В. Кондрашова
12-17
PDF
РОЗВИТОК ТЕХНОЛОГІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ЯК ЗАСОБУ САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
О.М. Топузов
18-25
PDF
ДВІ СТРАТЕГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІАЛОГУ В УКРАЇНСЬКІЙ ПСИХОЛОГІЇ
Г.В. Дьконов
25-36
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТI ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Л.О. Гапоненко
36-43
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
А.В. Донцов
44-50
PDF
САМОРОЗВИТОК ОРГАНІЗАТОРСЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ КУРСАНТІВ У ПОЗАНАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СИСТЕМИ МВС УКРАЇНИ
Л.С. Рибалко
50-56
PDF
ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНЄ ПІДҐРУНТЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В ОСВІТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ
О.А. Грива
56-63
PDF
МЕТОДИ АКТИВНОГО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Г.І. Скороход, В.Д. Ламзюк
63-71
PDF (англійська)
РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНИХ СИСТЕМ В СИНЕРГЕТИЧНОМУ ВИМІРІ
О.Є. Остапчук
71-78
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ІННОВАЦІЙНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
І.І. Садова
78-86
PDF
СТАНОВЛЕННЯ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ
Л.Д. Ороновська
86-94
PDF
КОНЦЕПЦІЯ САМОРОЗВИТКУ КУРСАНТІВ У НАВЧАЛЬНО-ІНФОРМАЦІЙНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
О. Г. Марченко
94-102
PDF
САМОРОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ТА САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТА
Я.В. Бойко
102-107
PDF
ВИРОБЛЕННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ
С.І. Христові
107-115
PDF
КУЛЬТУРА МИСЛЕННЯ ЯК ОСНОВА ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ
Є.С. Дехтяр
115-121
PDF
АНДРАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКА
Н.В. Гринченко
121-127
PDF
Розвивальна функція навчання - методологічна основа саморозвитку особистості
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ - РУШІЙНА СИЛА ЗРОСТАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВЧИТЕЛЯ
Ю.В. Рева
128-140
PDF
ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
В.П. Кисільова-Біла
141-155
PDF
ДИДАКТИЧНИЙ СУПРОВІД ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
І.І. Доброскок
155-162
PDF
ГЕРОЇКО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ – НАДІЙНА ОСНОВА ДУХОВНОГО ЗРОСТАННЯ І САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
С.В. Пивовар
162-167
PDF
САМОРОЗВИТОК В ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ПРОСТОРІ
Н.Д. Майбородюк
167-172
PDF
САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК УСПІШНОСТІ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
О.В. Шахраюк
172-177
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ СТУДЕНТА ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА
Л.В. Гура
178-181
PDF
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ДЛЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КЛАСНІЙ ТА ГУРТКОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ
О.В. Кісєль, I.I. Мислейко
182-186
PDF
ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТЛІ РЕФЛЕКСИВНОГО ХАРАКТЕРУ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Т.Є. Герантія
187-191
PDF
КОНСТРУЮВАННЯ ОСВІТНІХ СИТУАЦІЙ ЗАСОБАМИ УЧНІВСЬКОЇ ДРАМАТИЗАЦІЇ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ
І.А. Шишко
191-195
PDF
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ САМОСТІЙНОСТІ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ СТУДЕНТА
О.Л. Тамаркіна
195-201
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ЇХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
A.B. Задорожній
202-209
PDF
ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ УЧНІВ
Т.В. Іващенко
209-215
PDF
РОБОТА ПСИХОЛОГА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ
Т.С. Капканець
215-219
PDF
Професійний саморозвиток особистості: психол., педагогічні, соц.-екон
НАВЧАЛЬНА ІНШОМОВНА СИТУАЦІЯ ЯК РІЗНОВИД ЦІЛЕСПРЯМОВАНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
А.А. Полякова
220-224
PDF (англійська)
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ АКЦЕНТУАЦІЇ ХАРАКТЕРУ ТА ПРОФЕСІЙНИХ УПОДОБАНЬ ПІДЛІТКІВ
С.Д. Алєксєєнко
225-230
PDF
РОЗВИТОК ІНТУЇЦІЇ У СТУДЕНТІВ ТВОРЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
О.C. Сорока
230-236
PDF
ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ
І.А. Микитюк
236-243
PDF
ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНКУРС ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ С АМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ У ПОЗАНАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
О.М. Овчарова
243-248
PDF
ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ЕМПАТІЇ МАЙБУТНЬОГО ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
Д.М. Туркова
249-255
PDF
САМООСВІТА ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
І.С. Дереза
255-260
PDF
ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ
Г.С. Коваленко
260-266
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ У XXI СТОЛІТТІ
Н.В. Кондратюк
266-271
PDF
Професійна взаємодія як умова особистісного розвитку
ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ЗІ СТУДЕНТАМИ В ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ПІДГОТОВКИ ДО САМОВИХОВАННЯ
Г.Л. Черепанова
272-277
PDF
УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПРАКТИКУ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Н.Г. Назаренко
277-282
PDF
ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ СЕРЕДНЬОГО ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ЗАКЛАДУ: У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ САМОРОЗВИТКУ
О.М. Цимбалюк
282-288
PDF
ПРОГРАМНА ПІДТРИМКА ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ СТУДЕНТІВ ЗА СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНОЮ СХЕМОЮ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ З ДИСЦИПЛІНАМИ ВІЛЬНОГО ВИБОРУ
О.Г. Байбуз, Н.Є. Сегеда
288-292
PDF
ПСИХОДИДАКТИЧШ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У СТУДЕНТШ-ПСИХОЛОГІВ У ХОДІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ»
М.С. Нікіфорова
292-301
PDF (англійська)
ІНТЕРАКТИВНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ОДНА З УМОВ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ У ВНЗ
В.В. Ревенко
301-305
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ КРИЗ ФАХОВОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
О.А. Столярчук
305-311
PDF
ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ СУБ'ЄКТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
О.П. Коханова
311-316
PDF
ІМІДЖ - ШЛЯХ ДО УСПІХУ
І.В. Размолодчикова
316-320
PDF
ДИДАКТИЧШ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ З РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНОЇ ОЦІНКИ ПІДЛІТКІВ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ
С.Г. Коваленко
320-328
PDF
ПСИХОДИДАКТИЧШ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГШ ШД ЧАС СОЦІАЛЬНО- ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ
А.О. Нагорна
328-337
PDF
Моніторинг саморозвитку особистості: новітні засоби та підходи
САМООРГАНІЗАЦІЯ - ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ УЧНЯ І СТУДЕНТА
А. І. Сологуб
338-342
PDF
ШКІЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРЕДМЕТ ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ШКОЛІ
А.Д. Цимбалару
342-350
PDF
ДІАГНОСТИКА СТАНУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Я.В. Топорівська
350-357
PDF
КВАЛІМЕТРИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ З ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
О.А. Чаркіна
358-367
PDF
САМОРОЗВИТОК ДІТЕЙ 6-7-РІЧНОГО ВІКУ ЯК ПОКАЗНИК СФОРМОВАНОСТІ ЇХ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
О.О. Сас
367-374
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КВАЛІМЕТРІЇ У СУЧАСНИХ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
І.Є. Макаренко
374-381
PDF
АНАЛІЗ РОЗВИТКУ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ У ПІДЛІТКІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА МАТЕМАТИЧНИМ ПРОФІЛЕМ
Г.Ф. Чабанюк
381-387
PDF
СТИЛЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ЯК ФАКТОР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ
Р.О. Труляєв
387-395
PDF
Здоров'я (тілесне і психічне) -основа саморозвитку особистості
САМООЦІНКА ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ'Я ВИПУСКНИКАМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
О.Я. Меліков, Л.А. Шумлянський, В.В. Кравченко
396-398
PDF
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТА МЕТАКОГНІТИВНІ ЗДІБНОСТІ ЯК УМОВА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГА
Н.В. Грисенко
398-405
PDF
ПРОЯВИ ФРУСТРАЩЙНИХ РЕАКЦІЙ ДЕЗАДАПТОВАНИХ ПІДЛІТКІВ З АФЕКТОМ НЕАДЕКВАТНОСТІ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА СПІЛКУВАННІ
Л Г. Семенча
405-411
PDF
ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК УМОВИ ФІЗИЧНОГО САМОРОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ
Мамери Фарид
412-416
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ'Я НЕПОВНОЛІТНІХ ЗЛОЧИНЦІВ
О.Г. Рєпіна, І.О. Аршава, Я.Р. Амінєва
417-424
PDF
АРТ-ТЕРАПІЯ ТА ЕКСПРЕСИВНІ ПСИХОТЕХНІКИ В РОБОТІ ЦЕНТРУ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ ТА ШКІЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ
О.П. Шестопалова
424-431
PDF
РОЛЬ ІДЕНТИФІКАЦІЇ В ПРОЦЕСІ САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Ю.А. Волкова
431-437
PDF
ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОГО ШКОЛЯРА ЗА ДОПОМОГОЮ РОЗВИТКУ НАВИЧОК ЕКСПРЕСИВНОЇ ВИРАЗНОСТІ НА УРОКАХ СЛОВЕСНОСТІ
О.О. Шевцова
438-442
PDF
УТВЕРДЖЕННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СЕРЕД МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
М.В. Размолодчикова, А.В. Рябовол
442-447
PDF
ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА У РОЗВ'ЯЗАННІ ІНТИМНО-ОСОБИСТІСНИХ ПРОБЛЕМ ЮНАЦТВА ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ
К.М. Шестопалова
448-456
PDF
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ МАТЕРИНСТВА ТА БАТЬКІВСЬКИХ УСТАНОВОК У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЇ
О.В. Ігнатенко
456-462
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ СІМ'Ї
М.В. Вовк
462-467
PDF
ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ТІЛЕСНОГО «Я» В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ОСНОВИ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ'Я
I.I. Мислейко
474-476
PDF
КОМПЛЕКСНИЙ СУПРОВІД УЧНІВ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП
Н.А. Прокопенко, О.В. Кісєль, І.Б. Кіянчук
474-476
PDF
ПСИХОЕМОЦІЙНІ УСТАНОВКИ ЯК ЗАСІБ ЗМІЦНЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Н.М. Терлецька
476-480
PDF
ЗМІСТ
481-487
PDF
ВИХІДНІ ДАНІ
488
PDF
Мова
English
українська
Останні публікації