МОДУЛЬНО-БЛОКОВЕ СТРУКТУРУВАННЯ ПЕДАГОГЧНОГО ЗНАННЯ ЯК ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТI МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Л.В. Кондрашова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4893

Ключові слова:

модульно-блокове структурування знання, творчість, задачний підхід

Анотація

В статті розгдидисться модульно-блокове структурування педагогічного знання, подається характеристика блоків та їх специфіка у розвитку творчих якостей як показнику професіоналізму майбутніх педагогів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Кондрашова Л.В. Про вдосконалювання характеру й змісту педагогічної підготовки студентів у педагогічному вузі / Л. В, Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць / під. ред. проф. Буряка В.К., проф. Кондрашової Л.В. - Кривий Ріг, 1994. - С. 10-17

Рябов А. Каждая профессия иммет свои штампы / А. Рябов // Директор школы. - 2004. - 10. - С.44-47.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади саморозвитку особистості в умовах сучасної модерн

Як цитувати

МОДУЛЬНО-БЛОКОВЕ СТРУКТУРУВАННЯ ПЕДАГОГЧНОГО ЗНАННЯ ЯК ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТI МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 12-17. https://doi.org/10.31812/educdim.4893

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>