ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ ДО УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСОМ

Автор(и)

  • Г.Б. Штельмах ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5134

Анотація

Стаття присвячена організації диференційованого навчання в школі педагогічного професіоналізму, яке автор розглядас як один із способів підготовки вчителів - початківців до управління педагогічнім процесом. У роботі розкрито сутність поняття "морально-психологічної готовності” вчителя до диференційованого навчання, представлено « труктуру цього феномену, розкрито змістовну сторону семінарських
та практичних занять. Великі можливості у розв ’язанні цієї проблеми падають активні форми і методи навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references

Завантаження

Опубліковано

26-06-2003

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ ДО УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСОМ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 39-45. https://doi.org/10.31812/educdim.5134

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

<< < 1 2