ФОРМУВАННЯ ЕМПІРИЧНОГО КОМПОНЕНТА ДУХОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ЗАВДАНЬ

Автор(и)

  • Н.В. Долгая ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6356

Анотація

In this article author examines system of training's tasks which favour the forming of empirical component of future teacher's spirituality.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Анн Л.Ф. Психологический тренинг с подростками. - СПб.: Питер, 2004. - 271с.

Кудрявцева В,Ф. Розвиток духовної культури педагогів у системі підвищення кваліфікації: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01, 13.00.04. - К., 1996. - 199 с.

Педагогічна майстерність: Підручник / За ред. І.А. Зязюна. - К.: Вища школа, 1997. - 349с.

Сборник методов диагностики и спобосов формирования профессиональных качеств личности будущего учителя / Под ред. Л.В. Кондрашовой. - Кривой Рог, 1993. - 149 с.

Якубовська О.М., Гапійчук І.М. Основи дидактичної емоційної взаємодії: Навчально-методичний посібник по спецкурсу. - Вінниця: Велес, 2001. - 108 с.

Завантаження

Опубліковано

27-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ЕМПІРИЧНОГО КОМПОНЕНТА ДУХОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ЗАВДАНЬ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 133-140. https://doi.org/10.31812/educdim.6356

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають