ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • О.В. Ковшар ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6611

Ключові слова:

1

Анотація

In the article an author analyses the terms of the use of game on lessons for forming of responsible appeal of junior schoolboys to the studies, determines the location of game on a lesson, rules of organization and its lead through. By an author determines the levels of educational activity, which are instrumental in forming of responsible attitude toward studies.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Філіповська І.Д. Гра в житті дитини // Шкільний світ. - 2002. №33 (вересень).

Шаманская Н.В. Навчання в процесі гри // Початкова школа. - 1988. №10. - С.43-45.

Шамова Т.И. Активизация учения школьников. - М.: Педагогика, 1982. - 209 с.

Хоружа JI.JI. Етична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика. Монографія. - Київ, 2003.- 320 с.

Хоміч Л.О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів. - К.: Магістр-S, 1998. - 200 с.

Касьянова О. Розробка і використання моніторинга у навчально-виховному процесі // Рідна школа. - 2000. - №4. - С.36-39.

Завантаження

Опубліковано

13-06-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 20, 354-359. https://doi.org/10.31812/educdim.6611

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають