Психологiчна детермiнацiя професiйного самовдосконалення майбутнього вчителя

Автор(и)

  • Дарья Юрiївна Iсаєва , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3910

Ключові слова:

самовдосконалення, професiйне самовдосконалення, самопiзнання, самоаналiз, самооцiнка, саморегуляцiя, самопроектування

Анотація

Анотацiя. У статтi здiйснено аналiз професiйного самовдосконалення
як одного iз базових чинникiв особистiсного зростання майбутнього
вчителя. Розглянуто рiзнi пiдходи науковцiв щодо визначення сутностi
професiйного самовдосконалення як особистiсно цiнної i професiйно
важливої якостi особистостi i представлено основнi характеристики
означеного феномена. Встановлено, що психологiчною основою
професiйного самовдосконалення виступає професiйна самосвiдомiсть,
яка сприяє розвитку майбутнього вчителя як суб’єкта професiйного
самовдосконалення. Визначено основнi психологiчнi детермiнанти
процесу професiйного самовдосконалення особистостi та представлена
їх характеристика.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Дарья Юрiївна Iсаєва, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    студент факультету дошкiльної та технологiчної освiти

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Психологiчна детермiнацiя професiйного самовдосконалення майбутнього вчителя. (2020). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 101-109. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3910