Психологiчна детермiнацiя професiйного самовдосконалення майбутнього вчителя

Автор(и)

  • Дарья Юрiївна Iсаєва Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3910

Ключові слова:

самовдосконалення, професiйне самовдосконалення, самопiзнання, самоаналiз, самооцiнка, саморегуляцiя, самопроектування

Анотація

Анотацiя. У статтi здiйснено аналiз професiйного самовдосконалення
як одного iз базових чинникiв особистiсного зростання майбутнього
вчителя. Розглянуто рiзнi пiдходи науковцiв щодо визначення сутностi
професiйного самовдосконалення як особистiсно цiнної i професiйно
важливої якостi особистостi i представлено основнi характеристики
означеного феномена. Встановлено, що психологiчною основою
професiйного самовдосконалення виступає професiйна самосвiдомiсть,
яка сприяє розвитку майбутнього вчителя як суб’єкта професiйного
самовдосконалення. Визначено основнi психологiчнi детермiнанти
процесу професiйного самовдосконалення особистостi та представлена
їх характеристика.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 114 / PDF downloads: 95

Біографія автора

Дарья Юрiївна Iсаєва, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студент факультету дошкiльної та технологiчної освiти

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Iсаєва Д. Ю. (2020). Психологiчна детермiнацiя професiйного самовдосконалення майбутнього вчителя. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 101–109. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3910

Номер

Розділ

Розділ III