Психологiчна детермiнацiя професiйного самовдосконалення майбутнього вчителя
Основний зміст статті
Анотація
Анотацiя. У статтi здiйснено аналiз професiйного самовдосконалення
як одного iз базових чинникiв особистiсного зростання майбутнього
вчителя. Розглянуто рiзнi пiдходи науковцiв щодо визначення сутностi
професiйного самовдосконалення як особистiсно цiнної i професiйно
важливої якостi особистостi i представлено основнi характеристики
означеного феномена. Встановлено, що психологiчною основою
професiйного самовдосконалення виступає професiйна самосвiдомiсть,
яка сприяє розвитку майбутнього вчителя як суб’єкта професiйного
самовдосконалення. Визначено основнi психологiчнi детермiнанти
процесу професiйного самовдосконалення особистостi та представлена
їх характеристика.
Деталі статті
Як цитувати
IсаєваД. (2020). Психологiчна детермiнацiя професiйного самовдосконалення майбутнього вчителя. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, (10), 101-109. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3910
Номер
Розділ
Розділ III