Психологiчнi особливостi навчальної мотивацiї осiб зi статусом дiтей-сирiт та дiтей позбавлених батькiвського пiклування
Основний зміст статті
Анотація
Анотацiя. Стаття присвячена проблемi формування позитивної
мотивацiї у осiб зi статусом дитини-сироти (дитини позбавленого
батькiвського пiклування). Пiдкреслено специфiчнiсть умов
становлення особистостi дiтей-сирiт, як обставину для варiювання
мотивацiйної сфери дослiджуваних. Презентовано результати
емпiричного дослiдження спрямованостi навчальної мотивацiї
осiб з вiдповiдним статусом, зважаючи на домiнування одного з
мотивiв — досягнення успiху або уникнення (остраху) невдачi в
учбово-професiйнiй дiяльностi. Отриманi результати порiвняно з
показниками групи осiб, що виховувались у батькiвських сiм’ях.
Зроблено висновок про загальну тенденцiю домiнування позитивної
навчальної мотивацiї у випробуваних, включно з дiтьми-сиротами.
Деталі статті
Як цитувати
Суходольська, С. (2020). Психологiчнi особливостi навчальної мотивацiї осiб зi статусом дiтей-сирiт та дiтей позбавлених батькiвського пiклування. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, (10), 270–276. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3932
Номер
Розділ
Розділ V