Психологiчнi особливостi навчальної мотивацiї осiб зi статусом дiтей-сирiт та дiтей позбавлених батькiвського пiклування
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3932Ключові слова:
позитивна мотивацiя, провiднi мотиви, сирiтство, становлення особистостi дитини-сироти, навчальна мотивацiяАнотація
Анотацiя. Стаття присвячена проблемi формування позитивної
мотивацiї у осiб зi статусом дитини-сироти (дитини позбавленого
батькiвського пiклування). Пiдкреслено специфiчнiсть умов
становлення особистостi дiтей-сирiт, як обставину для варiювання
мотивацiйної сфери дослiджуваних. Презентовано результати
емпiричного дослiдження спрямованостi навчальної мотивацiї
осiб з вiдповiдним статусом, зважаючи на домiнування одного з
мотивiв — досягнення успiху або уникнення (остраху) невдачi в
учбово-професiйнiй дiяльностi. Отриманi результати порiвняно з
показниками групи осiб, що виховувались у батькiвських сiм’ях.
Зроблено висновок про загальну тенденцiю домiнування позитивної
навчальної мотивацiї у випробуваних, включно з дiтьми-сиротами.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 101
/ PDF downloads: 109
Downloads
Опубліковано
2020-04-22
Як цитувати
Суходольська, С. О. (2020). Психологiчнi особливостi навчальної мотивацiї осiб зi статусом дiтей-сирiт та дiтей позбавлених батькiвського пiклування. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 270–276. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3932
Номер
Розділ
Розділ V