Теоретичнi засади проблеми педагогiчної творчостi

Автор(и)

  • Олена Леонiдiвна Пiнська , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4417

Ключові слова:

творчiсть, педагогiчна творчiсть, творча педагогiчна дiяльнiсть, особливостi педагогiчної творчостi

Анотація

Статтю присвячено аналiзу феномену педагогiчної
творчостi як однiєї з базових детермiнант творчого розвитку
особистостi. Розглянуто рiзнi психологiчнi та педагогiчнi уявлення
щодо сутностi, змiсту та специфiки педагогiчної творчостi. Подано
опис структури й основних етапiв реалiзацiї творчостi в педагогiчному
процесi. У статтi обґрунтовано наявнiсть у педагогiчнiй творчостi
алгоритмiчного i творчого компонентiв, що дозволяє оволодiвати
творчiстю як на об’єктивному, так i на суб’єктивному рiвнях.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Леонiдiвна Пiнська, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    кандидат психологiчних наук, доцент
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
    Кривий Рiг, Україна
    [email protected]

Завантаження

Опубліковано

2021-05-02

Номер

Розділ

Розділ III

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають