Теоретичнi засади проблеми педагогiчної творчостi
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4417Ключові слова:
творчiсть, педагогiчна творчiсть, творча педагогiчна дiяльнiсть, особливостi педагогiчної творчостiАнотація
Статтю присвячено аналiзу феномену педагогiчної
творчостi як однiєї з базових детермiнант творчого розвитку
особистостi. Розглянуто рiзнi психологiчнi та педагогiчнi уявлення
щодо сутностi, змiсту та специфiки педагогiчної творчостi. Подано
опис структури й основних етапiв реалiзацiї творчостi в педагогiчному
процесi. У статтi обґрунтовано наявнiсть у педагогiчнiй творчостi
алгоритмiчного i творчого компонентiв, що дозволяє оволодiвати
творчiстю як на об’єктивному, так i на суб’єктивному рiвнях.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 131
/ PDF downloads: 153