Теоретичнi засади проблеми педагогiчної творчостi

Автор(и)

  • Олена Леонiдiвна Пiнська Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4417

Ключові слова:

творчiсть, педагогiчна творчiсть, творча педагогiчна дiяльнiсть, особливостi педагогiчної творчостi

Анотація

Статтю присвячено аналiзу феномену педагогiчної
творчостi як однiєї з базових детермiнант творчого розвитку
особистостi. Розглянуто рiзнi психологiчнi та педагогiчнi уявлення
щодо сутностi, змiсту та специфiки педагогiчної творчостi. Подано
опис структури й основних етапiв реалiзацiї творчостi в педагогiчному
процесi. У статтi обґрунтовано наявнiсть у педагогiчнiй творчостi
алгоритмiчного i творчого компонентiв, що дозволяє оволодiвати
творчiстю як на об’єктивному, так i на суб’єктивному рiвнях.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 130 / PDF downloads: 149

Біографія автора

Олена Леонiдiвна Пiнська, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

кандидат психологiчних наук, доцент
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
Кривий Рiг, Україна
[email protected]

Downloads

Опубліковано

2021-05-02

Як цитувати

Пiнська О. Л. (2021). Теоретичнi засади проблеми педагогiчної творчостi. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 117–128. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4417

Номер

Розділ

Розділ III