Особливостi навчальної мотивацiї студентiв в умовах збiльшення частки дистанцiйного навчання у складi комбiнованого
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7669Ключові слова:
мотив, ієрархія мотивів, комбіноване навчання, дистанційне навчання, мотиваційні фактори, мотивація навчанняАнотація
Стаття присвячена проблемi навчальної мотивацiї
студентiв, що визнається науковцями як одна з прiоритетних в умовах
сучасних трансформацiй української освiти. На основi теоретичного
аналiзу окреслено специфiку комбiнованого навчання як форми
органiзацiї освiтнього процесу — одного з провiдних чинникiв
навчальної мотивацiї. Особливу увагу було придiлено розгляду
впливу на мотивацiю студентiв збiльшення частки дистанцiйних форм
навчання у складi комбiнованого. Здiйснено перевiрку гiпотези щодо
змiни мотивацiї до навчання через збiльшення дистанцiйних форм в
освiтньому процесi. Представлено результати дiагностики особливостей
навчальної мотивацiї студентiв Криворiзького педагогiчного
унiверситету, а також результати порiвняльного аналiзу отриманих
даних iз результатами аналогiчних дослiджень мотивацiї навчальної
дiяльностi студентiв iнших закладiв вищої освiти України в перiод до
iнтенсифiкацiї впровадження дистанцiйних форм навчання. Визначено
особливостi iєрархiї мотивiв у дослiджуваних групах, специфiку
провiдних мотивiв до навчання, мiсце пiзнавальних i професiйних
мотивiв, якi можна розглядати як позитивний фактор професiйного
становлення здобувачiв освiти. Окреслено перспективи подальших
наукових пошукiв.
Metrics
Посилання
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.