Особливостi навчальної мотивацiї студентiв в умовах збiльшення частки дистанцiйного навчання у складi комбiнованого

Автор(и)

  • Олена Ткаченко , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Ольга Тураєва , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7669

Ключові слова:

мотив, ієрархія мотивів, комбіноване навчання, дистанційне навчання, мотиваційні фактори, мотивація навчання

Анотація

Стаття присвячена проблемi навчальної мотивацiї
студентiв, що визнається науковцями як одна з прiоритетних в умовах
сучасних трансформацiй української освiти. На основi теоретичного
аналiзу окреслено специфiку комбiнованого навчання як форми
органiзацiї освiтнього процесу — одного з провiдних чинникiв
навчальної мотивацiї. Особливу увагу було придiлено розгляду
впливу на мотивацiю студентiв збiльшення частки дистанцiйних форм
навчання у складi комбiнованого. Здiйснено перевiрку гiпотези щодо
змiни мотивацiї до навчання через збiльшення дистанцiйних форм в
освiтньому процесi. Представлено результати дiагностики особливостей
навчальної мотивацiї студентiв Криворiзького педагогiчного
унiверситету, а також результати порiвняльного аналiзу отриманих
даних iз результатами аналогiчних дослiджень мотивацiї навчальної
дiяльностi студентiв iнших закладiв вищої освiти України в перiод до
iнтенсифiкацiї впровадження дистанцiйних форм навчання. Визначено
особливостi iєрархiї мотивiв у дослiджуваних групах, специфiку
провiдних мотивiв до навчання, мiсце пiзнавальних i професiйних
мотивiв, якi можна розглядати як позитивний фактор професiйного
становлення здобувачiв освiти. Окреслено перспективи подальших
наукових пошукiв.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Олена Ткаченко, афіліація , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    кандидат психологiчних наук, доцент
    доцент кафедри загальної та вiкової психологiї
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

  • автор Ольга Тураєва, афіліація , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    студентка фiзико-математичного факультету
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2023-05-11

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Особливостi навчальної мотивацiї студентiв в умовах збiльшення частки дистанцiйного навчання у складi комбiнованого. (2023). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 13, 97-108. https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7669