Особливостi дiагностики та психологiчної допомоги дiтям, якi переживають депресiю
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7676Ключові слова:
депресія, психологічна травма, норадреналiнова гiпотеза, антидепресанти, психiчне здоров’я, депресивнi епiзоди, манiяАнотація
Стаття присвячена аналiзу депресивних розладiв у
дитячому вiцi. Констатовано, що депресивнi розлади передаються
генетично, набуваються в конфлiктних сiм’ях, формуються пiсля
переживання дитиною травматичної ситуацiї. З метою висвiтлення
важливих аспектiв виникнення, дiагностики та профiлактики
депресивних розладiв використанi такi методи дослiдження:
теоретичний аналiз наукових джерел, спостереження за пацiєнтами,
бесiда з дiтьми, якi переживають депресiю, у процесi iндивiдуального
консультування. З огляду на теоретичний аналiз та емпiричний досвiд
iндивiдуального консультування дiтей, якi пережили депресiю, у статтi
виокремлено особливостi дiагностики депресiї, засоби профiлактики та
психолого-фармакологiчних iнтервенцiй. Доведено, що для вчасного
надання дитинi допомоги лiкарi, психологи первинної ланки повиннi
вмiти дiагностувати симптоми депресiї, вiдрiзняти їх вiд соматичних
захворювань, вiд манiї та поведiнкових розладiв
Metrics
Посилання
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.