Формування конструктивних стратегій спілкування школярів в умовах використання інтерактивних технологій навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7388Keywords:
формування конструктивних стратегій спілкування школярів в умовах використання інтерактивних технологій навчанняAbstract
Розвиток системи освіти у культурно-історичних вимірах сучасного суспільства вимагає від психолого-педагогічної науки й практики модернізації методів і технологій навчання. Не викликає сумнівів той факт, що розвивальний потенціал продуктивних методик викладання навчальних дисциплін і технологій навчання (І.М.Дичківська, О.В.Лесіна, І.Підласий, І.В.Родигіна, В.П.Телячук, В.А.Терещенко та ін.) є дуже високим і реалізація його безпосереднім чином впливає на розвиток компетентностей школярів [3, с.34]; інтерактивні технології, зокрема, сприяють розвитку конструктивних стратегій спілкування школярів підліткового віку.
Metrics
References
Адміністратору школи. Тренінги з розвитку комунікативності вчителів / уклад. А.Г.Дербеньова, А.В.Кунцевська. – Х.: Вид.група «Основа», 2009. – 191c. – (Серія «Тренінги в педагогічній практиці»).
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. / І. М.Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.
Родигіна І.В. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання./ Ірина Вікторівна Родигіна. - Х.: Вид.група «Основа», 2005. – 96 с. (Б-ка журн. «Управління школою»; вип..8 (32).
Терещенко В. А. Діалогічність спілкування як умова інтерактивної взаємодії вчителя з учнями/ В.А. Терещенко // Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім..Івана Огієнка, Інституту психології ім..Г.С.Костюка АПН України / за ред..С.Д.Максименка, Л.А.Онуфрієвої. – Вип..9. - Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2010. – 836с.- С.619 – 628.