Особливості усвідомлення юнаками особистого досвіду
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7422Keywords:
особливості усвідомлення юнаками особистого досвідуAbstract
За новими концептуальними підходами до освіти, організація навчально-виховного процесу розглядається як набуття учнями багатогранного досвіду у різноманітних видах міжособистісної взаємодії, навчально-пізнавальної й суспільно-практичної діяльності, що засвідчує суб’єктивну позицію учнів в оволодінні знаннями, уміннями, соціальними нормами й моральними цінностями.
Metrics
References
Абульханова-Славская К. А. Стратегия жизни: Монография / К. А. Абульханова-Славская – М.: Мысль, 1991. – 290с.
Буякас Т. М. Личностное развитие в условиях работы самопонимания, опосредствованной символами //Вопросы психологии. – 2000. – №1. – С. 96-108.
Варбан М.Ю. Диагностика профессиональных ожиданий в юношеском возрасте / Т. М. Варбан // Практична психологія та соціальна робота. - 1999. - № 3. – С. 5-9.
Кон И. С. Психология старшекласника: Пособие для учителей / Игорь Семенович Кон – М.: Просвещение, 1980. – 192с.
Проблеми психологічної герменевтики. Монографія / За ред. Н. В. Чепелєвої. – К,: Мілєніум, 2004. – 276 с.
Якиманская И. С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе / И. С. Якиманская – М., 1996. – 96с.