Особливості мислительної діяльності підлітків

Authors

  • Анна Благодарна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7423

Keywords:

особливості мислительної діяльності підлітків

Abstract

В сучасній науці особливої гостроти набуває проблема мислительної діяльності підлітків, особливостей їхнього мислення.

Актуальність даної проблеми полягає в тому, що лише в підлітковому віці під впливом навчання учень починає відзначати ймовірність або можливість наявності або відсутність якої-небудь ознаки, тієї чи іншої причини, явища, що пов'язане з розумінням того, що факти, події і дії можуть бути наслідком не однієї, а декількох причин.

До підлітків приходить вміння правильно міркувати, обгрунтовувати і доводити те чи інше положення більш-менш впевнено і правильно. І особливо інтенсивно здатність до міркування і доведення і абстрактне мислення починають розвиватися з вивченням широкого кола загальноосвітніх предметів також в підлітковому віці, тому дана тема представляє особливий інтерес для нашого дослідження.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 55

Author Biography

Анна Благодарна, Криворізький державний педагогічний університет

студентка 3 курсу фізико-математичного факультету, групи МІ-11, науковий керівник: к. пс.н., доцент Устименко С.Ф.

References

Агеева А. Память и мышление старшеклассников: возрастные и гендерне особености / А. Агеева, Є. Заика // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. - №1. – с.9-13.

Гриценко В. Соціально – психологічні особливості підліткового віку / В. Гриценко // Грані. – 2006. - №3. с.98 – 100. 3. Дудкевич Т.В. Дитяча психологія : навчальний посібник / Т. В. Дудкевич. – Київ : Цент учбової літератури, 2012. – 424с. 4. Левченко А. Психологічні особливості підліткового віку / А. Левченко // Психолог. – 2003. - №42. – с.9-11.

Published

2022-06-26

How to Cite

Благодарна, А. (2022). Особливості мислительної діяльності підлітків. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 4, 36–39. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7423

Issue

Section

Розділ II