Врахування психологічних особливостей особистості молодшого школяра на уроках фізичної культури

Authors

  • Ірина Петрівна Авраменко Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 34

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7441

Keywords:

врахування психологічних особливостей особистості молодшого школяра на уроках фізичної культури

Abstract

Особливе місце в системі шкільного навчання займає молодший шкільний вік, тому що він виступає основним періодом набуття соціального досвіду, зокрема, інтенсивно формуються інтереси, потреби, збільшуються пізнавальні здібності дитини.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 54 / PDF downloads: 66

Author Biography

Ірина Петрівна Авраменко, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 34

заступник директора школи з виховної роботи, вчитель початкових класів, вища категорія

References

Валон А. Психическое развитие ребенка. – Москва, 1967. – 196 с.

Волошина В.В. Психологічні детермінанти навчальної успішності молодших школярів: Дис. канд. псих. наук: 19.00.07., Київ, 1999. – 165 с.

Дьюи Д. Психология и педагогия мышления. – Москва, 1997.

Дубограй О.Д. Розвиток творчої особистості школяра засобами фізичної культури // Нива знань, № 3, - 1999. – с. 52-54.

Дубограй О.Д. Інтеграція пізнавальної і рухової діяльності в системі навчання і виховання школярів. К.: Оріяни, 2001. – 152 с.

Ильин Е. П. Психомоторная организация человека: Учебник для вузов. – Питер, 2003. – 384 с.

Крайг Г. Психология развития. – СПб: Питер, 2000. – 992с.

Матвеев А.П., Мельников С.Б. Методика физического воспитания с основами теории: Учеб. пособие для студентов пед. институтов и учащихся педучилищ. – М.: Просвещение, 1991. – 191 с.

Скрипченко О.В., Кривов’яз О.І. та інші. Атлас з психології навчання і дидактики. – К., 1995. 152 с.

Published

2022-06-26

How to Cite

Авраменко, І. П. (2022). Врахування психологічних особливостей особистості молодшого школяра на уроках фізичної культури. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 4, 137–141. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7441

Issue

Section

Розділ IV