Ігрові технології навчання - ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності студентів при проведенні поза

Authors

  • Ольга Леонідівна Глущенко Криворізький коледж економіки та управління Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7443

Keywords:

ігрові технології навчання - ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності студентів при проведенні поза

Abstract

Одне з основних завдань вищої школи полягає у підвищенні освітнього рівня підготовки майбутніх спеціалістів, формуванніу них прагнення до самоосвіти, саморозвитку, інноваційної діяльності. Вирішення цього завдання залежить від активізації пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення ними профільних дисциплін.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 54

Author Biography

Ольга Леонідівна Глущенко, Криворізький коледж економіки та управління Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

викладач біохімії

References

Гончаренко С. У. Українськийпедагогічний словник. - К.: Либідь, 1997. -С. 24 - 25

Есарева З.Ф. Методика викладання у вищій школі: Навч. посіб. для студ. ВУЗів. / Есарева З.Ф. - К.: Центр навч. літ., 2007. -С. 123 - 149. 3. 3.-Кузьминський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка:Підручник. - К.:Знання, 2007. - С.98, 108 - 109, 190 – 200.

Лобода Т.М. Самостійність у навчанні – це актуально // Дивослово. – 1998. - № - С.37-39.

5.-Сучасні технології вищої освіти // Четверта Всеукраїнська наукова методична конференція. - Одеса, 2006. - С. 96.

Талызина Н.Ф. Технологияобучения и еёместо в педагогическойтеории // Современнаявысшая школа. - 1997. -№1. -С.95.

Філіпенко А.С. Основи наукових досліджень: Конспект лекцій: Посібник для студентів. - К.: Академ. видавництво, 2004. - С.78 – 96.

Published

2022-06-26

How to Cite

Глущенко, О. Л. (2022). Ігрові технології навчання - ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності студентів при проведенні поза. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 4, 145–150. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7443

Issue

Section

Розділ IV