Ігрові технології навчання - ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності студентів при проведенні поза
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7443Keywords:
ігрові технології навчання - ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності студентів при проведенні позаAbstract
Одне з основних завдань вищої школи полягає у підвищенні освітнього рівня підготовки майбутніх спеціалістів, формуванніу них прагнення до самоосвіти, саморозвитку, інноваційної діяльності. Вирішення цього завдання залежить від активізації пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення ними профільних дисциплін.
Metrics
References
Гончаренко С. У. Українськийпедагогічний словник. - К.: Либідь, 1997. -С. 24 - 25
Есарева З.Ф. Методика викладання у вищій школі: Навч. посіб. для студ. ВУЗів. / Есарева З.Ф. - К.: Центр навч. літ., 2007. -С. 123 - 149. 3. 3.-Кузьминський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка:Підручник. - К.:Знання, 2007. - С.98, 108 - 109, 190 – 200.
Лобода Т.М. Самостійність у навчанні – це актуально // Дивослово. – 1998. - № - С.37-39.
5.-Сучасні технології вищої освіти // Четверта Всеукраїнська наукова методична конференція. - Одеса, 2006. - С. 96.
Талызина Н.Ф. Технологияобучения и еёместо в педагогическойтеории // Современнаявысшая школа. - 1997. -№1. -С.95.
Філіпенко А.С. Основи наукових досліджень: Конспект лекцій: Посібник для студентів. - К.: Академ. видавництво, 2004. - С.78 – 96.