Педагогічні та психологічні умови застосування міжпредметної інтеграції у підготовці фахівців комерційної та економічної діяльності

Authors

  • О.Г. Пиріжок ККЕУ ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7451

Keywords:

педагогічні та психологічні умови застосування міжпредметної інтеграції у підготовці фахівців комерційної та економічної діяльності

Abstract

У сучасному соціально-економічному середовищі значною мірою постає питання якісної фахової підготовки спеціалістів комерційної та економічної діяльності, адже комерсант та економіст - це провідні професії ринкової економіки. У зв’язку з цим педагогічний процес у вищих навчальних закладах вимагає нових підходів, які б сприяли підготовці висококваліфікованого, компетентного та конкурентоспроможного фахівця, який володіє адекватними уміннями і навичками для задоволення потреб ринку праці. Формуванню такого спеціаліста сприяє впровадження міжпредметної інтеграції, яка посідає останнім часом важливе місце в освітньому процесі.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 63 / PDF downloads: 65

Author Biography

О.Г. Пиріжок, ККЕУ ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

спеціаліст вищої категорії, викладач фізики

References

Варзацька Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти // Українська мова і література в школі. – 2006. – № 7. – С. 619.

Гончаренко С.І., Козловська І.М. Теоретичні основи дидактичної інтеграції у професійній середній школі//Педагогіка і психологія. – 1997. – №2.

Козловська І.М., Собко Я.М.Принципи дидактики в контексті інтегрованого навчання//Педагогіка і психологія.-1998. – №4.

Лещенко Г. Уроки української словесності (бінарні) як засіб реалізації нового змісту мовно-літературної освіти // Українська мова і література в школі. – 2007. – №1. – С. 36-43.

Падун Н.О., Андріїв Н.Й. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі.// Наукові записки НДУ ім. М.Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – 011.-№1. – С.82.

Published

2022-06-26

How to Cite

Пиріжок, О. (2022). Педагогічні та психологічні умови застосування міжпредметної інтеграції у підготовці фахівців комерційної та економічної діяльності. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 4, 187–190. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7451

Issue

Section

Розділ IV