Психолого-педагогічні аспекти використання проблемного навчання на заняттях з біології
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7452Keywords:
психолого-педагогічні аспекти використання проблемного навчання на заняттях з біологіїAbstract
Проблемне заняття — щонайперше повноцінне заняття по відношенню до наявності цілісного циклу продуктивних пізнавальних дій студентів від сприймання навчального матеріалу та його проблемного осмислення до застосування набутих знань в нових умовах, на практиці.
Metrics
References
Кудрявцев В.Т. Проблемне навчання: витоки, сутність, перспективи. - М.: "Знання", 1991.
Лекції з педагогіки у вищій школі: Навчальний посібник / Під. ред. В.І. Лозовий. - Харків: "ОВС", 2006.
Товажнянский Л.Л., Романовський О.Г., Бондаренко В.В., Пономарьов О.С., Черваньова З.О. Основи педагогіки вищої школи: Навчальний посібник. -Харків: НТУ "ХПІ", 2005.
Фіцула M. Педагогіка - Тернопіль.:Богдан..1997-190с.
Фурман A.B. Проблемні ситуації в навчанні: Книга для вчителя. - К.: Рад. школа, 1991.-342с.
Хуторской А.В. Дидактична евристика. Теорія й технологія креативного навчання. - М.: Вид-во МДУ, 2003.