Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога

Автор(и)

  • Катерина Валентинівна Пилипенко Криворізький державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0001-8325-3086

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3723

Ключові слова:

primary professionalization of the teacher, professionally important qualities, student age, teacher, emotional stability

Анотація

Статтю присвячено проблемі емоційної стійкості у
майбутніх педагогів. Констатовано зростання вимог до особистості й
поведінки педагога, до професійної компетенції фахівця в навчанні й
вихованні молодого покоління, до емоційно-вольової сфери особистості
педагога й такої професійно важливої якості як емоційна стійкість.
Доведено, що саме на етапі первинної професіоналізації активно
формуються професійні інтереси, цінності, навички, а також відбувається
формування особистісних якостей, як загалих, так і певних якостей, що є
властивими й важливими саме для даної фахової спрямованості.
Розглянуто різні підходи, щодо визначення емоційної стійкості. У статті
презентовано результати емпіричного дослідження емоційної стійкості у
майбутніх педагогів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 367 / PDF downloads: 356

Біографія автора

Катерина Валентинівна Пилипенко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, викладач кафедри загальної та вікової психології

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Пилипенко, К. В. (2019). Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 154–159. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3723

Номер

Розділ

Розділ III