Мовна культура особистості: психолого˗педагогічні засади вивчення і формування
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7208Ключові слова:
мовна культура особистості, постмодерністський соціокультурно-інтердетерміністскій діалогічний підхід, мовленнєвий, розумовий і емоційний компоненти, метод контрастних груп, діти з нормальним мовленнєвим розвитком, діти з мовленнєвими порушеннями, успішністьАнотація
У статті представлені результати вивчення мовної культури особистості як психологічного феномена. Описано функції, структурно-змістовні і операціональні характеристики даного явища. Досліджено особливості мовної культури дітей молодшого шкільного віку з мовними порушеннями і нормальним мовним розвитком. Виявлено залежність між формованістю компонентів мовної культури і успішністю з предметів мовного циклу. Отримані дані можуть використовуватися педагогами і психологами з метою прогнозування схильності до низької мовної культури.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 76
/ PDF downloads: 49