Розвиток мислення засобами творчої гри в умовах ГПД

Автор(и)

  • Тетяна Володимирівна Маринюк КЗ НВК «ДНЗ-ЗОШ» № 291

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7230

Ключові слова:

початкова освіта, група подовженого дня, гра, творчі ігри, дидактичні ігри, творче мислення

Анотація

У статті представлено аналіз розвивального потенціалу групи подовженого дня як форми навчально˗виховного процесу у початковій школі. Авторка наголошує на ключовому місці гри в умовах роботи групи продовженого дня. Обґрунтовує її роль у розвитку творчої компетентності, критичного мислення, комунікативності.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 170 / PDF downloads: 65

Біографія автора

Тетяна Володимирівна Маринюк, КЗ НВК «ДНЗ-ЗОШ» № 291

вихователь ГПД, вихователь І категорії

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Маринюк, Т. В. (2018). Розвиток мислення засобами творчої гри в умовах ГПД. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 151–155. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7230

Номер

Розділ

Розділ IV