Шкільна соціалізація учнів початкових класів як умова єдності навчання і виховання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7235Ключові слова:
соціалізація, молодший школяр, шкільна тривожність, компоненти соціалізації, освітній простірАнотація
Стаття присвячена проблемі психолого˗педагогічного супроводу соціалізації молодших школярів у закладах освіти. Розглянуто основні компоненти шкільної соціалізації дітей. Визначено важливість адекватної соціалізації учнів початкової школи у формуванні ситуації успіху в навчанні та вихованні. Досліджено рівень виявлення шкільної тривожності молодшими школярами. Зроблено висновок про необхідність об’єднання зусиль сім’ї та школи у вирішенні задач соціалізації молодших школярів.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 190
/ PDF downloads: 73