Психолого-педагогічні аспекти організації контролю знань студентів на заняттях математики
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7446Ключові слова:
психолого-педагогічні аспекти організації контролю знань студентів на заняттях математикиАнотація
Одним із істотних елементів процесу навчання є перевірка знань, умінь та навичок, набутих студентами. Розробка оперативної системи контролю, що дозволяє об’єктивно оцінювати знання студентів, виявляючи наявні прогалини і визначаючи способи їх ліквідації,одне з умов удосконалення процесу навчання.
Metrics
Посилання
Аузіна А. О. Система комплексної діагностики знань студента / А. О. Аузіна, Г. Г. Голуб, А. М. Возна. — Львів: Львів. банків. ін-т НБУ, 2002. — 38 с.
Лузан П. Г. Методи контролю в системі активізації навчання студентів / П. Г. Лузан // Науковий вісник Національного аграрного університету : зб. наук. пр. — К., 2003. — Вип. 67. — С. 157—169.
Маркова А.К. Формирование мотивации учения: Книга для учителя / Маркова А.К., Матис Т.А., Орлов А.Б. – М.: Просвещение, 1990. – 192 с.
Одерій Л. П. Основи системи контролю якості навчання : навч. посіб. / Л. П. Одерій. — К. ІСДО, 1995. — 132 с.
Старова О.О. Контроль навчальної діяльності // Математика в школах України.-2009.- № 27- с.11-20.
Талызина Н.Ф. Педагогическая психология: Учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. pаведений / Талызина Н.Ф. – М., 1998. – 188 с.