Використання навчально-дослідницьких завдань на уроках біології як засіб розвитку мислення учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v3i.6883Abstract
Організація дослідної роботи учнів з біології у сфері навчальної діяльності є актуальною проблемою тому що тільки на основі біологічних досліджень можливе розв’язання завдань сучасності, що стоять перед людиною, — охорона довкілля, раціональне використання біологічних ресурсів та підвищення продуктивності рослинного і тваринного світу. Дослідницьке начало в навчальному процесі, принципи та концепції активного навчання реалізуються шляхом формуванні в учнів відчуття конкретного утруднення, визначення проблеми, формулювання гіпотези та її подолання, одержання розв’язку проблеми чи її частини, перевірки гіпотези через спостереження чи експеримент і є за своєю суттю власною пізнавальною діяльністю учня, з відповідною структурою навчально-дослідницької діяльності, що безперечно потребує мислення людини.
Downloads
Metrics
References
Вікова та педагогічна психологія: Навч. посібник / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. —К.: Просвіта, 2001. — 416 с.
Недодатко Н.Г. Навчально-дослідницька робота учнів на уроках біології//Біологія і хімія в школі. -2000. -№1. -С.12-14.
Недодатко Н.Г. Технологія формування навчально-дослідницьких умінь школярів //Рідна школа. - 2002. - №6. - С.21 -23.
Уроки загальної біології: Посібник для вчителя / В.М. Корсунська, Г.Н. Мироненко, З.О. Мокеєва, М.М. Верзілін. — 2-ге вид, переробл. — К.: Рад. шк., 1989. — 320 с.
Юзбашева Г. Формування дослідницької навчальної діяльності школярів //Директор школи, ліцею, гімназії. - 2003. - №5-6. - С.149-153.