Бажальні речення як активатор комунікативно-прагматичної настанови рекламного повідомлення
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v16i0.111Ключові слова:
реклама, рекламний текст, масова комунікація, рекламна комунікація, мовні засоби впливу, адресаціяАнотація
У запропонованій статті визначено роль бажальних речень як ефективного засобу спонукання, заохочення споживача до реалізації запрограмованої мети реклами, виявлено різновиди таких структур, частотність їх уживання та виконувану комунікативно-прагматичну функцію.
Metrics
Посилання
Великий тлумачний словник сучасної української мови/ [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. –К. –Ірпінь: ВТФ Перун, 2003. –1440с.
Загнітко А. П.Теоретична граматика української мови: Синтаксис: [монографія]/ А. П. Загнітко. –Донецьк: ДонНУ, 2001. –662с.
Колшанский Г. В. Коммуникативная функция и структура языка / Г. В. Колшанский. –М.: Наука, 1984. –175с.
Конюхова Л. Вираження спонукання в слогані телереклами / Л. Конюхова // Вісник Львівськогоун-ту:Серія:Журналістика. –Львів:ЛНУ, 2003. –С.103–108.
Маслова А. Ю. Введение в прагмалингвистику: [учеб. пособ.] / А. Ю. Маслова. –М.: Флинта: Наука, 2008. –152с.
Скомаровська С. Психологічні та лінгвістичні засади виокремлення речень бажальної модальності/ Світлана Скомаровська// Науковий вісник Херсонського державного університету: Серія: Лінгвістика: зб. наук. пр. –Херсон: ХДУ, 2005. –Вип.I. –С.230–237.
Степанова Е. В. Реализация лингвопрагматического потенциала фактора адресата в рекламном дискурсе: автореф. дис. ... канд. филол. наук / Е. В. Степанова. –Волгоград, 2010. –16с.
Українська мова. Енциклопедія / [редкол.: В. М. Русанівський, О. О. Тараненко (співголови), М. П. Зяблюк та ін.]. –К.: Українська енциклопедія, 2000. –752с.