Бажальні речення як активатор комунікативно-прагматичної настанови рекламного повідомлення

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v16i0.111

Ключові слова:

реклама, рекламний текст, масова комунікація, рекламна комунікація, мовні засоби впливу, адресація

Анотація

У запропонованій статті визначено роль бажальних речень як ефективного засобу спонукання, заохочення споживача до реалізації запрограмованої мети реклами, виявлено різновиди таких структур, частотність їх уживання та виконувану комунікативно-прагматичну функцію.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 141 / PDF downloads: 102

Біографія автора

Олександра Юріївна Арешенкова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, фахівець I категорії навчально-методичного відділу

Посилання

Великий тлумачний словник сучасної української мови/ [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. –К. –Ірпінь: ВТФ Перун, 2003. –1440с.

Загнітко А. П.Теоретична граматика української мови: Синтаксис: [монографія]/ А. П. Загнітко. –Донецьк: ДонНУ, 2001. –662с.

Колшанский Г. В. Коммуникативная функция и структура языка / Г. В. Колшанский. –М.: Наука, 1984. –175с.

Конюхова Л. Вираження спонукання в слогані телереклами / Л. Конюхова // Вісник Львівськогоун-ту:Серія:Журналістика. –Львів:ЛНУ, 2003. –С.103–108.

Маслова А. Ю. Введение в прагмалингвистику: [учеб. пособ.] / А. Ю. Маслова. –М.: Флинта: Наука, 2008. –152с.

Скомаровська С. Психологічні та лінгвістичні засади виокремлення речень бажальної модальності/ Світлана Скомаровська// Науковий вісник Херсонського державного університету: Серія: Лінгвістика: зб. наук. пр. –Херсон: ХДУ, 2005. –Вип.I. –С.230–237.

Степанова Е. В. Реализация лингвопрагматического потенциала фактора адресата в рекламном дискурсе: автореф. дис. ... канд. филол. наук / Е. В. Степанова. –Волгоград, 2010. –16с.

Українська мова. Енциклопедія / [редкол.: В. М. Русанівський, О. О. Тараненко (співголови), М. П. Зяблюк та ін.]. –К.: Українська енциклопедія, 2000. –752с.

Downloads

Опубліковано

2017-10-27

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2017). Бажальні речення як активатор комунікативно-прагматичної настанови рекламного повідомлення. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 16, 263–270. https://doi.org/10.31812/filstd.v16i0.111

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають