Рекламний текст як функціональний різновид мовлення

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.407

Ключові слова:

реклама, масова комунікація, рекламна комунікація, комунікативний акт, рекламний текст, інформаційний стиль, рекламний підстиль

Анотація

У статті зроблено огляд різних трактувань реклами як форми діяльності та запропоновано узагальнену класифікацію рекламних повідомлень. Схарактеризовано рекламне мовлення як вид масової комунікації, описано модель рекламної комунікації. Подано комунікативно-мовленнєві характеристики рекламного тексту та зроблено спробу визначити місце текстів реклами  в системі функціональних стилів.

Metrics

PDF views
823
Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202642
|
Abstract views: 889 / PDF downloads: 823

Downloads

Опубліковано

2014-12-05

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2014). Рекламний текст як функціональний різновид мовлення. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 10, 5–11. https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.407

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають