Рекламний текст як функціональний різновид мовлення
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.407Ключові слова:
реклама, масова комунікація, рекламна комунікація, комунікативний акт, рекламний текст, інформаційний стиль, рекламний підстильАнотація
У статті зроблено огляд різних трактувань реклами як форми діяльності та запропоновано узагальнену класифікацію рекламних повідомлень. Схарактеризовано рекламне мовлення як вид масової комунікації, описано модель рекламної комунікації. Подано комунікативно-мовленнєві характеристики рекламного тексту та зроблено спробу визначити місце текстів реклами в системі функціональних стилів.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 814
/ PDF downloads: 778
Downloads
Опубліковано
2014-12-05
Як цитувати
Арешенкова, О. Ю. (2014). Рекламний текст як функціональний різновид мовлення. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 10, 5–11. https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.407
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць