Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.568

Ключові слова:

рекламний текст, неологізм, словотвір, мовленнєвий вплив

Анотація

Визначено роль неологізмів як ефективного засобу увиразнення рекламних повідомлень; з’ясовано активність неолексем за морфологічною ознакою та проаналізовано способи творення нових слів.

Metrics

PDF views
1,422
Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202683
|
Abstract views: 210 / PDF downloads: 1422

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2013). Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 473–479. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.568

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають