Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.568

Ключові слова:

рекламний текст, неологізм, словотвір, мовленнєвий вплив

Анотація

Визначено роль неологізмів як ефективного засобу увиразнення рекламних повідомлень; з’ясовано активність неолексем за морфологічною ознакою та проаналізовано способи творення нових слів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 139 / PDF downloads: 1320

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2013). Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 473–479. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.568

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають