Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.568Ключові слова:
рекламний текст, неологізм, словотвір, мовленнєвий впливАнотація
Визначено роль неологізмів як ефективного засобу увиразнення рекламних повідомлень; з’ясовано активність неолексем за морфологічною ознакою та проаналізовано способи творення нових слів.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 176
/ PDF downloads: 1357
Downloads
Опубліковано
2013-10-16
Як цитувати
Арешенкова, О. Ю. (2013). Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 473–479. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.568
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту