Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.767

Ключові слова:

медійна реклама, експресивність, образність, мовностилістичні засоби

Анотація

У статті розглянуто склад і типи мовностилістичних засобів, використовуваних у текстах медійної реклами, проаналізовано частотність їх уживання та виконувану функцію.

Metrics

PDF views
242
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202620
|
Crossref
1
Abstract views: 381 / PDF downloads: 242

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2011). Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 9–13. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.767

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають