Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.767

Ключові слова:

медійна реклама, експресивність, образність, мовностилістичні засоби

Анотація

У статті розглянуто склад і типи мовностилістичних засобів, використовуваних у текстах медійної реклами, проаналізовано частотність їх уживання та виконувану функцію.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 331 / PDF downloads: 216

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2011). Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 9–13. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.767

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають