Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.767Ключові слова:
медійна реклама, експресивність, образність, мовностилістичні засобиАнотація
У статті розглянуто склад і типи мовностилістичних засобів, використовуваних у текстах медійної реклами, проаналізовано частотність їх уживання та виконувану функцію.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2011-10-16
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць
Як цитувати
Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 9-13. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.767