Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.767Ключові слова:
медійна реклама, експресивність, образність, мовностилістичні засобиАнотація
У статті розглянуто склад і типи мовностилістичних засобів, використовуваних у текстах медійної реклами, проаналізовано частотність їх уживання та виконувану функцію.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 331
/ PDF downloads: 216
Downloads
Опубліковано
2011-10-16
Як цитувати
Арешенкова, О. Ю. (2011). Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 9–13. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.767
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць