Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.659

Ключові слова:

рекламний текст, оцінка, типи оцінки, оцінне значення

Анотація

У статті розглянуто типи оцінки в текстах медійної, друкованої та зовнішньої реклами. Аналізуються лексичні, лексико-стилістичні та зображальні засоби її вираження.

Metrics

PDF views
189
Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202615
|
Abstract views: 164 / PDF downloads: 189

Downloads

Опубліковано

2012-11-20

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2012). Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 100–109. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.659

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають