Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.659Ключові слова:
рекламний текст, оцінка, типи оцінки, оцінне значенняАнотація
У статті розглянуто типи оцінки в текстах медійної, друкованої та зовнішньої реклами. Аналізуються лексичні, лексико-стилістичні та зображальні засоби її вираження.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 145
/ PDF downloads: 180
Downloads
Опубліковано
2012-11-20
Як цитувати
Арешенкова, О. Ю. (2012). Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 100–109. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.659
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту