Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.659

Ключові слова:

рекламний текст, оцінка, типи оцінки, оцінне значення

Анотація

У статті розглянуто типи оцінки в текстах медійної, друкованої та зовнішньої реклами. Аналізуються лексичні, лексико-стилістичні та зображальні засоби її вираження.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 125 / PDF downloads: 160

Downloads

Опубліковано

2012-11-20

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2012). Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 100–109. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.659

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають