Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.659Ключові слова:
рекламний текст, оцінка, типи оцінки, оцінне значенняАнотація
У статті розглянуто типи оцінки в текстах медійної, друкованої та зовнішньої реклами. Аналізуються лексичні, лексико-стилістичні та зображальні засоби її вираження.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2012-11-20
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту
Як цитувати
Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах. (2012). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 100-109. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.659