Структури прямої адресації в текстах друкованої реклами
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.625Ключові слова:
друкована реклама, пряма адресація, спонукальне речення, семантичні групи дієслівАнотація
У статті розглядаються особливості використання засобів прямої адресації в текстах друкованої реклами. Виявлено структурні типи спонукальних речень та визначено найбільш частотні функціонально-семантичні групи дієслів, що забезпечують реалізацію комунікативно-прагматичної настанови адресування.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 158
/ PDF downloads: 133
Downloads
Опубліковано
2012-12-20
Як цитувати
Арешенкова, О. Ю. (2012). Структури прямої адресації в текстах друкованої реклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 8, 131–139. https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.625
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту