Структури прямої адресації в текстах друкованої реклами

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.625

Ключові слова:

друкована реклама, пряма адресація, спонукальне речення, семантичні групи дієслів

Анотація

У статті розглядаються особливості використання засобів прямої адресації в текстах друкованої реклами.  Виявлено структурні типи спонукальних речень та визначено найбільш частотні функціонально-семантичні групи дієслів, що забезпечують реалізацію комунікативно-прагматичної настанови адресування.

Metrics

PDF views
143
Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202614
|
Crossref
1
Abstract views: 178 / PDF downloads: 143

Downloads

Опубліковано

2012-12-20

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2012). Структури прямої адресації в текстах друкованої реклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 8, 131–139. https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.625

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають