Структури прямої адресації в текстах друкованої реклами

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.625

Ключові слова:

друкована реклама, пряма адресація, спонукальне речення, семантичні групи дієслів

Анотація

У статті розглядаються особливості використання засобів прямої адресації в текстах друкованої реклами.  Виявлено структурні типи спонукальних речень та визначено найбільш частотні функціонально-семантичні групи дієслів, що забезпечують реалізацію комунікативно-прагматичної настанови адресування.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 129 / PDF downloads: 110

Downloads

Опубліковано

2012-12-20

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2012). Структури прямої адресації в текстах друкованої реклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 8, 131–139. https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.625

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають