Структури прямої адресації в текстах друкованої реклами

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.625

Ключові слова:

друкована реклама, пряма адресація, спонукальне речення, семантичні групи дієслів

Анотація

У статті розглядаються особливості використання засобів прямої адресації в текстах друкованої реклами.  Виявлено структурні типи спонукальних речень та визначено найбільш частотні функціонально-семантичні групи дієслів, що забезпечують реалізацію комунікативно-прагматичної настанови адресування.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2012-12-20

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

Структури прямої адресації в текстах друкованої реклами. (2012). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 8, 131-139. https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.625

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають