Комунікативні цілі політичної телереклами та засоби їх реалізації

Автор(и)

  • Оксана Андріївна Остроушко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.821

Ключові слова:

інформаційно-комунікативні процеси, політична реклама, імідж, маніпуляція свідомістю

Анотація

У статті характеризується політична телереклама як особливий тип текстів, визначаються її комунікативні цілі, доводиться зумовленість композиції, мовних особливостей політичної телереклами її призначенням впливати на масову свідомість.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 116

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Остроушко, О. А. (2011). Комунікативні цілі політичної телереклами та засоби їх реалізації. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 381–390. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.821

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають