Комунікативні цілі політичної телереклами та засоби їх реалізації
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.821Ключові слова:
інформаційно-комунікативні процеси, політична реклама, імідж, маніпуляція свідомістюАнотація
У статті характеризується політична телереклама як особливий тип текстів, визначаються її комунікативні цілі, доводиться зумовленість композиції, мовних особливостей політичної телереклами її призначенням впливати на масову свідомість.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 112
Downloads
Опубліковано
2011-10-16
Як цитувати
Остроушко, О. А. (2011). Комунікативні цілі політичної телереклами та засоби їх реалізації. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 381–390. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.821
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць