Комунікативні цілі політичної телереклами та засоби їх реалізації

Автор(и)

  • Оксана Андріївна Остроушко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.821

Ключові слова:

інформаційно-комунікативні процеси, політична реклама, імідж, маніпуляція свідомістю

Анотація

У статті характеризується політична телереклама як особливий тип текстів, визначаються її комунікативні цілі, доводиться зумовленість композиції, мовних особливостей політичної телереклами її призначенням впливати на масову свідомість.

Metrics

PDF views
124
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202611
|
Abstract views: 121 / PDF downloads: 124

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Остроушко, О. А. (2011). Комунікативні цілі політичної телереклами та засоби їх реалізації. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 381–390. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.821

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць
Citations
  • Citation Indexes: 1
Captures
  • Readers: 1

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають