Комунікативні цілі політичної телереклами та засоби їх реалізації

Автор(и)

  • Оксана Андріївна Остроушко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.821

Ключові слова:

інформаційно-комунікативні процеси, політична реклама, імідж, маніпуляція свідомістю

Анотація

У статті характеризується політична телереклама як особливий тип текстів, визначаються її комунікативні цілі, доводиться зумовленість композиції, мовних особливостей політичної телереклами її призначенням впливати на масову свідомість.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2011-10-16

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Як цитувати

Комунікативні цілі політичної телереклами та засоби їх реалізації. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 381-390. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.821

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають