Комунікативні цілі політичної телереклами та засоби їх реалізації
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.821Ключові слова:
інформаційно-комунікативні процеси, політична реклама, імідж, маніпуляція свідомістюАнотація
У статті характеризується політична телереклама як особливий тип текстів, визначаються її комунікативні цілі, доводиться зумовленість композиції, мовних особливостей політичної телереклами її призначенням впливати на масову свідомість.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2011-10-16
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць
Як цитувати
Комунікативні цілі політичної телереклами та засоби їх реалізації. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 381-390. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.821