Рекламний текст як функціональний різновид мовлення
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.407Ключові слова:
реклама, масова комунікація, рекламна комунікація, комунікативний акт, рекламний текст, інформаційний стиль, рекламний підстильАнотація
У статті зроблено огляд різних трактувань реклами як форми діяльності та запропоновано узагальнену класифікацію рекламних повідомлень. Схарактеризовано рекламне мовлення як вид масової комунікації, описано модель рекламної комунікації. Подано комунікативно-мовленнєві характеристики рекламного тексту та зроблено спробу визначити місце текстів реклами в системі функціональних стилів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2014-12-05
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць
Як цитувати
Рекламний текст як функціональний різновид мовлення. (2014). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 10, 5-11. https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.407