Рекламний текст як функціональний різновид мовлення

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.407

Ключові слова:

реклама, масова комунікація, рекламна комунікація, комунікативний акт, рекламний текст, інформаційний стиль, рекламний підстиль

Анотація

У статті зроблено огляд різних трактувань реклами як форми діяльності та запропоновано узагальнену класифікацію рекламних повідомлень. Схарактеризовано рекламне мовлення як вид масової комунікації, описано модель рекламної комунікації. Подано комунікативно-мовленнєві характеристики рекламного тексту та зроблено спробу визначити місце текстів реклами  в системі функціональних стилів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2014-12-05

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Як цитувати

Рекламний текст як функціональний різновид мовлення. (2014). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 10, 5-11. https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.407

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають