Проектні технології в підготовці вчителів-словесників
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.298Ключові слова:
проект, проектні технології, проектна діяльність, учитель-словесник, системний підхідАнотація
У статті обґрунтовано значення проектних технологій у підготовці вчителів-словесників. Визначено їх мету, сутність і зміст, типологічні ознаки. Запропоновано критерії оцінювання проектної діяльності студентів та етапи упровадження проектної технології в межах системного підходу від першого до п’ятого курсів. Акцентовано на перевагах проектної діяльності для ВНЗ загалом та, майбутніх вчителів-словесників зокрема.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2015-09-15
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Проектні технології в підготовці вчителів-словесників. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 412-419. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.298