Проектні технології в підготовці вчителів-словесників

Автор(и)

  • Зінаїда Павлівна Бакум Криворізький національний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.298

Ключові слова:

проект, проектні технології, проектна діяльність, учитель-словесник, системний підхід

Анотація

У статті обґрунтовано значення проектних технологій у підготовці вчителів-словесників. Визначено їх мету, сутність і зміст, типологічні ознаки. Запропоновано критерії оцінювання проектної діяльності студентів та  етапи упровадження проектної технології в межах системного підходу від першого до п’ятого курсів. Акцентовано на перевагах проектної діяльності для ВНЗ загалом та, майбутніх вчителів-словесників зокрема.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Зінаїда Павлівна Бакум, афіліація Криворізький національний університет

    доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри інженерної педагогіки та мовної підготовки

Завантаження

Опубліковано

2015-09-15

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Проектні технології в підготовці вчителів-словесників. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 412-419. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.298

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають