Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.767

Ключові слова:

медійна реклама, експресивність, образність, мовностилістичні засоби

Анотація

У статті розглянуто склад і типи мовностилістичних засобів, використовуваних у текстах медійної реклами, проаналізовано частотність їх уживання та виконувану функцію.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2011-10-16

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Як цитувати

Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 9-13. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.767

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають