Психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови

Автор(и)

  • Зінаїда Павлівна Бакум , ,
  • Олександра Олександрівна Пальчикова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.595

Ключові слова:

крос-культурна компетентність, країнознавчий інтерес, національний характер, соціокультурні розбіжності

Анотація

У статті розглянуто психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови, до яких віднесено країнознавчий інтерес до національного характеру та соціокультурних розбіжностей, а також  пізнавальні, професійні та соціальні  мотиви.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2013-10-16

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 654-663. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.595

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають