Психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.595Ключові слова:
крос-культурна компетентність, країнознавчий інтерес, національний характер, соціокультурні розбіжностіАнотація
У статті розглянуто психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови, до яких віднесено країнознавчий інтерес до національного характеру та соціокультурних розбіжностей, а також пізнавальні, професійні та соціальні мотиви.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2013-10-16
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 654-663. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.595