Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти до поточного випуску
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету
Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Поточний номер
Том 25 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v25i
Опубліковано:
2024-12-20
Переосмислення літературного канону: любовна проза жінок-письменниць доби Августа та виклик традиційним наративам
Liudmyla Lutsenko, Iryna Zorenko, Iryna Klimenko
1-25
PDF
Образні порівняння як прояви лінгвістичної творчості в сучасній німецькій жіночій художній літературі
Halyna Melnychuk, Ryta Lopatych
26-46
PDF (англійська)
Реалізація характеру персонажа в умовах історичного контексту: порівняльний аналіз постмодерністських романів Г. Ментел, М. Бредбері та П. Акройда
Mykola Dudnickov, Olga Mohnachova, Valeriia Poliarenko
47-71
PDF
Лінгвокреативність у серії «Оттокар» Отто Хойзера: дослідження ігрового використання мови
Halyna Melnychuk, Yuliia Filonenko, Ryta Lopatych
72-86
PDF (англійська)
Лінгводидактичний потенціал прецедентних текстів у літературному дискурсі: методологічні підходи до викладання російської мови як іноземної
Olha Hamali, Olga Kanevska, Kateryna Hostra
87-111
PDF
Формування дискурсивної компетентності через інтерпретацію літературного дискурсу у навчанні іноземної мови
Nataliia Soloviova, Iryna Salata, Liliia Sorochan
112-134
PDF
Розвиток творчої уяви через вивчення ліричної поезії Поля Верлена: педагогічний підхід до літературної освіти
Nataliia Meshcheriakova, Tetiana Mykhalchenko, Nataliia Zakharova
135-156
PDF (англійська)
Німецькомовна літературна спадщина українських авторів: традиції перекладу та культурний діалог
Svitlana Amelina, Vita Hamaniuk
157-174
PDF (англійська)
Імпліцитна деталь в оповіданнях Е. Хемінгуея: походження, сутність та роль
Liudmyla Fedoriaka, Viktoriia Revenko
175-207
PDF
Метод білінгвальної освіти: навчання іноземних мов через мистецтво - інтеграція підходів CLIL та ESL/ELL в українському освітньому контексті
Olga Kanevska, Oleksandra Sulik
208-238
PDF
Переглянути всі випуски
Розроблено
Open Journal Systems
Мова
English
українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Зробити подання
Зробити подання
Останні публікації