Формування професійної компетенції майбутніх учителів української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.305Ключові слова:
українська мова, професійна компетентність, особистісно орієнтований підхід, майбутні вчителіАнотація
У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують позитивний вплив особистісно орієнтованого підходу. Визначено сутнісні характеристики професійної компетентності майбутніх учителів української мови. Акцентовано увагу на фактори психолого-педагогічного впливу на активізацію креативних і пізнавальних здібностей студентів-філологів. Представлене авторське бачення основних компонентів формування цілісного фахівця.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 114
Downloads
Опубліковано
2015-09-15
Як цитувати
Строганова, Г. М. (2015). Формування професійної компетенції майбутніх учителів української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 451–455. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.305
Номер
Розділ
Методика викладання мов