Формування професійної компетенції майбутніх учителів української мови

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Строганова Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.305

Ключові слова:

українська мова, професійна компетентність, особистісно орієнтований підхід, майбутні вчителі

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують позитивний вплив особистісно орієнтованого підходу. Визначено сутнісні характеристики професійної компетентності майбутніх учителів української мови. Акцентовано увагу на фактори психолого-педагогічного впливу на активізацію креативних і пізнавальних здібностей студентів-філологів. Представлене авторське бачення основних компонентів формування цілісного фахівця.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 114

Біографія автора

Ганна Миколаївна Строганова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання української мови та літератури

Downloads

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Строганова, Г. М. (2015). Формування професійної компетенції майбутніх учителів української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 451–455. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.305

Номер

Розділ

Методика викладання мов